نیکزاد و حاجی‌بابایی مجددا نواب رئیس مجلس شدند

الف دوشنبه 04 خرداد 1405 - 18:17
با رای نمایندگان، نواب رئیس مجلس در اجلاسیه سوم تعیین شدند.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد با ۱۴۳ رای به عنوان نایب رییس اول و حمیدرضا حاجی بابایی با ۱۰۰ رای به عنوان نایب رییس دوم در سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم تعیین شدند.

برای انتخاب ۲ نایب رئیس مجلس، ۷ نماینده کاندیدا شده بودند.

عبدالرضا مصری با ۸۸ رای، حسینعلی حاجی‌دلیگانی ۶۸ رای، رضا جباری ۵۷ رای، علیرضا منادی سفیدان ۵۲ رای، پیمان فلسفی ۴ رای کسب کردند.

 ۲۷۹ رای ماخوذه و یک رای سفید بوده است.

روند برگزاری انتخابات هیات رئیسه در اجلاسیه سوم با سال‌های گذشته تفاوت داشت؛ پیش از این انتخابات با ورقه برگزار می‌شد اما امسال با رای مستقیم نمایندگان و به وسیله صندوق‌های رأی‌گیری الکترونیک انجام شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.