فرمانده قرارگاه خاتم: سامانه‌های جدید پدافندی به کار می‌گیریم

فرارو دوشنبه 04 خرداد 1405 - 18:15
فرمانده قرارگاه خاتم با بیان اینکه پدافند هوایی ایران در جنگ تحمیلی سوم به مراتب بهتر از گذشته عمل کرد، گفت: ان‌شاءالله سامانه‌های جدیدی را به کار خواهیم گرفت تا بیش از پیش با حملات هوایی دشمن مقابله کنیم.

سرلشکر علی عبداللهی، فرمانده قرارگاه خاتم، در گفت‌وگویی درباره ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر نابودی کامل تجهیزات دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمن بارها مدعی شد که بخش نظامی ما را در حوزه‌های دریایی، هوایی و موشکی نابود کرده‌است؛ ولی همواره ما در صحنه جنگ نشان دادیم که همه ظرفیت‌های ما باقی مانده است. ما تا آخر با دشمنان مبارزه و شکست را بر آن‌ها تحمیل خواهیم کرد. 

به گزارش ایلنا، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) همچنین درباره آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی نیروهای مسلح، عنوان کرد: روند ارتقاء تجهیزات ما به لحاظ تطبیق با شرایط روز، مرتباً در حال پیشرفت بوده و این موضوع در میدان، مشهود است. 

وی با بیان اینکه پدافند هوایی ایران در جنگ تحمیلی سوم به مراتب بهتر از گذشته عمل کرد، گفت: ان‌شاءالله سامانه‌های جدیدی را به کار خواهیم گرفت تا بیش از پیش با حملات هوایی دشمن مقابله کنیم.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.