یک منبع مطلع: نگاه ایران به آمریکا واقع‌بینانه و توأم با بدبینی است

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:27
یک منبع مطلع گفت: ایران هیچ خوشبینی‌ای به آمریکا ندارد و تبادل پیام‌ها نیز با بدبینی به آمریکا صورت می‌گیرد.

یک منبع مطلع به خبرگزاری تسنیم گفت: ایران هیچ‌گونه خوش‌بینی‌ای به آمریکا ندارد و رد و بدل پیام‌ها از طریق میانجی پاکستانی نیز دائماً با در نظر گرفتن بدبینی به دولت آمریکا صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه، تفاهم نهایی حاصل نشده است و چالش در بعضی بندها ادامه دارد؛ اما حتی اگر تفاهم اولیه‌ای نیز صورت بگیرد، به معنای تغییر نگاه ایران به آمریکا و اطمینان از اجرای تعهدات این دولت نیست.

این منبع مطلع تأکید کرد: آمریکایی‌ها سابقه بسیار بدی در مذاکرات دارند که بدبینی‌ها را تقویت و تثبیت می‌کند؛ لذا حتی اگر تفاهمی نیز صورت بگیرد ایران در طول روند پس از اعلام تفاهم، اقدامات آمریکا را زیر نظر خواهد گرفت و در صورتی که آمریکا در آن مرحله نقض عهد کند، ایران اهرم‌های خود برای مواجهه با آن را حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/؛

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.