سناتور آمریکایی: ایران کنترل تنگه هرمز را حفظ خواهد کرد

مشرق نیوز دوشنبه 04 خرداد 1405 - 16:31
کریس ون هولن سناتور آمریکایی با انتقاد از سیاستهای ترامپ تاکید کرد، فکر می‌کنم ایران بعد از جنگ نیز کنترل تنگه هرمز را حفظ خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سناتور دموکرات کریس ون هولن در مصاحبه با شبکه سی بی اس با انتقاد از رویکرد دولت ترامپ در جنگ با ایران گفت، قیمت‌ها بالا می‌رود، «نرخ بهره بالا می‌رود و ما در این جنگ در ایران گرفتار شده‌ایم. به نظر میرسد ترامپ در حال کندن یک چاله است و باید حفاری را متوقف کند.»

ون هولن تاکید کرد که تنگه «قبل از شروع جنگ باز بود» و افزود که فکر می‌کند ایران کنترل آن را حفظ خواهد کرد.

او با انتقاد از توافقی که ترامپ در حال مذاکره با ایران است ادامه داد، ما همچنین می‌دانیم که ایران اکنون یک رژیم حتی تندروتر در اختیار دارد، و ما در مورد آزاد کردن برخی از دارایی‌های مسدود شده ایران صحبت می‌کنیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.