فقط روسیاهی‌اش می‌ماند برای بیژن عبدالکریمی

فرارو یکشنبه 03 خرداد 1405 - 14:44
فقط روسیاهی‌اش می‌ماند برای بیژن عبدالکریمی و رفقایش که این مردان شریف را غربزده و غربگرا خواندند و در تمام این ایام با همه توانشان در تضعیف تیم دیپلماسی کوشیدند.

سید عبدالجواد موسوی، نویسنده، نوشت: «این توافق چه نهایی بشود چه نشود ایستادگی دیپلمات‌های ایرانی در مقابل ابرقدرت‌ها برای احقاق حقوق ملت شریف ایران در حافظه جمعی و فردی مردم ثبت خواهد شد.

فقط روسیاهی‌اش می‌ماند برای بیژن عبدالکریمی و رفقایش که این مردان شریف را غربزده و غربگرا خواندند و در تمام این ایام با همه توانشان در تضعیف تیم دیپلماسی کوشیدند. تاریخ این ناجوانمردی‌ها را فراموش نخواهد کرد.»

بیژن عبدالکریمی

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.