عبور ۲۵ فروند کشتی از تنگه هرمز طی شبانه روز گذشته

فرارو شنبه 02 خرداد 1405 - 21:03
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که 25 کشتی از تنگه هرمز با مجوز ایران عبور کرده‌اند.

روابط عمومی نیروی  دریایی  سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «طی شبانه روز گذشته ۲۵ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی های تجاری پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.»

به گزارش فرارو، در ادامه این اطلاعیه آمده است: «شایان ذکر است کنترل هوشمند تنگه هرمز علی رغم ناامنی ایجاد شده در پی تجاوز ارتش تروریستی امریکا در تنگه هرمز، توسط نیروی دریایی سپاه با قوت در حال انجام است.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.