بروجردی: انتهای هر جنگی، مذاکره و پایان جنگ است

رکنا شنبه 02 خرداد 1405 - 13:16
رکناسیاسی:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه انتهای هر جنگی، مذاکره و پایان جنگ است، گفت: دیپلماسی با جدیت ادامه خواهد یافت، پاکستان به عنوان کشور همسایه شرقی و مسلمان ما با علاقه‌مندی پا پیش گذاشته است. ما به پاکستان و عمان احترام می‌گذاریم.
 بروجردی: انتهای هر جنگی، مذاکره و پایان جنگ است

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، امروز (شنبه ۲ خرداد) با گرامیداشت دو وزیر خارجه شهید، اظهار کرد: ابتدا درود می‌فرستم به روان پاک دو وزیر خارجه شهیدمان، شهید امیرعبداللهیان و دکتر خرازی. مراسم خوبی نیز اخیرا در وزارت امور خارجه برگزار شد و در آن، مجموعه تلاش‌های صورت‌گرفته تشریح شد.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران، گفت: در دوران جنگ تحمیلی نخست، تلاش‌های دیپلماتیک با جدیت در سطح جهان ادامه داشت؛ نکته مهم این است که امروز افکار عمومی دنیا حق را به جمهوری اسلامی ایران می‌دهد که برخلاف همه مقررات بین‌المللی به ناحق مورد حمله قرار گرفت اما جانانه از خود دفاع کرده و توانست یک ابرقدرت را شکست دهد.

بروجردی با بیان اینکه دیپلماسی با جدیت ادامه خواهد یافت، افزود: پاکستان به عنوان کشور همسایه شرقی و مسلمان ما با علاقه‌مندی پا پیش گذاشته است. ما به پاکستان و عمان احترام می‌گذاریم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در طول تاریخ، انتهای هر جنگی، مذاکره و پایان جنگ بوده است منتها همه بدانند که مذاکرات، صحنه کارزار سیاسی است و در آن‌جا دکتر قالیباف در حال جنگ است و وزیر خارجه با پشتوانه مردم و نیروهای مسلح از موضع قدرت صحبت می‌کنند و به همین دلیل مذاکرات پاکستان به نتیجه نرسید؛ مردم عزیز ما در کف خیابان و در کل کشور جانانه پای نظام ایستاده‌اند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.