شکایت مهاجم پرسپولیس از استقلال

خبرآنلاین شنبه 02 خرداد 1405 - 09:01
استقلال خوزستان به دنبال پرداخت بدهی بیفوما و حل شکایتش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیوی بیفوما، وینگر کنگویی که در استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشت مورد توجه چند باشگاه لیگ برتری قرار گرفت و در نهایت تابستان سال گذشته راهی پرسپولیس شد. البته این انتقال مشکلاتی را بین سرخ‌های تهران و آبی‌های اهواز به وجود آورد و در حالی که باشگاه خوزستانی به دنبال دریافت مبلغ رضایتنامه بود، پرسپولیسی‌ها از ثبت نشدن قرارداد این بازیکن در سازمان لیگ استفاده کردند تا دست خوزستانی‌ها از درامد این انتقال خالی بماند.

حالا از خوزستان خبر می‌رسد که مدیران باشگاه به دنبال پرداخت مطالبات بیفوما هستند تا شکایت این بازیکن برای کسر امتیاز از استقلال خوزستان را حل و فصل کنند.

در همین راستا شهرام هزاریان، سخنگو و رییس هیات مدیره استقلال خوزستان در گفت‌وگو با فوتبالی درباره این موضوع توضیح داده است: «برای بیفوما پیگیر هستیم. این بازیکن برای سال دوم قراردادش طلب داشت و از باشگاه شکایت کرده است. هنوز رای نهایی فیفا برای کسر امتیاز صادر نشده اما به دنبال رفع این بدهی هستیم. البته که بدهی تمام مربیان و بازیکنانی که به دنبال کسر امتیاز بوده‌اند تقریبا پرداخت شده است. بانک ملی قول‌هایی برای پرداخت بدهی‌های باشگاه داده و منتظر رسیدن پول هستیم تا مشکلات مالی باشگاه را حل کنیم. من به این اتفاق خوش بین هستم.»

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.