حمله حزب‌الله به مرکز فرماندهی ارتش اسرائیل در «البیّاضه»

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 23:20
حزب‌الله لبنان از حمله به مرکز فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در «البیّاضه» واقع در جنوب این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به نقض آتش‌بس و حملات اسرائیل به روستاهای جنوب لبنان که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان شد، مرکز فرماندهی جدید ارتش اسرائیل در شهرک البیّاضه را هدف حمله قرار داده است.

بر اساس این بیانیه، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۹:۴۵ به وقت محلی با استفاده از یک پهپاد انتحاری، این مرکز فرماندهی را که به تازگی توسط ارتش اسرائیل در شهرک البیّاضه ایجاد شده بود، در هم کوبیدند.

حزب‌الله اعلام کرد که این عملیات در دفاع از لبنان و مردم آن و در پاسخ به تجاوزات اخیر اسرائیل صورت گرفته است.

رزمندگان حزب‌الله همچنین مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک البیّاضه را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.

از سوی دیگر مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک «ناقوره» با یک پهپاد انتحاری هدف قرار گرفته شود.

همزمان رسانه‌های عبری از حادثه امنیتی جدید برای ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک الناقوره در جنوب لبنان خبر دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.