رویترز از ورود تیم مذاکره‌کننده قطری به تهران خبر داد

پارسینه جمعه 01 خرداد 1405 - 19:06
خبرگزاری رویترز مدعی شد یک تیم مذاکره‌کننده قطری برای حل مسائل باقیمانده میان ایران و آمریکا وارد تهران شده است.

به گزارش پارسینه به نقل از ایرنا، این خبرگزاری در خبری اختصاصی به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد که قطر با هماهنگی آمریکا یک تیم مذاکره‌کننده برای کمک به دستیابی به یک توافق برای پایان دادن به جنگ با ایران و حل مسائل باقیمانده به تهران فرستاد و این تیم اکنون در پایتخت حضور دارند.

رویترز می‌افزاید: دوحه که تا پیش از این به عنوان یک میانجی در جنگ غزه و سایر تنش‌های بین المللی نقش آفرینی می‌کرد، از زمان آغاز حملات آمریکا و اسرائیل به ایران از ایفای این نقش خودداری کرده بود.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.