عملیات نفس‌گیر نجات از چاه ۱۵ متری در روستای اسفزار

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 10:36
بیرجند- رئیس سازمان آتش نشانی بیرجند از انجام عملیات نفس‌گیر نجات از چاه ۱۵ متری در روستای اسفزار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری بیرجند، علی عنایتی بیان کرد: ساعت ۲:۴۰ دقیقه بامداد امروز ۳۱ اردیبهشت حادثه سقوط در چاه درحوالی روستای اسفزار به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی توسط عوامل هلال احمر اعلام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی بیرجند در خصوص جزئیات این حادثه افزود: ابتدا تیم های واکنش سریع هلال احمر به محل حادثه اعزام شده بودند که پس از بررسی محل حادثه با سازمان آتش نشانی تماس گرفته و اعلام کردند که قادر به انجام عملیات نجات نیستند که نهایتا پس تیم امداد سازمان آتش نشانی به محل اعزام و با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد چاه، مصدوم از چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

عنایتی ضمن ابراز گلایه با توجه به اعزام اولیه تیم های هلال احمر و عدم هرگونه اقدام جهت خارج کردن مصدوم از چاه، افزود: متاسفانه در سنوات اخیر تیم های واکنش سریع هلال احمر ابتدا به محل حادثه اعزام می‌شوند ولی پس از رسیدن به محل از آتش نشانی بیرجند درخواست انجام عملیات می‌کنند که این موضوع باعث مشکلات زیادی منجمله طولانی شدن زمان امدادرسانی در خارج محدوده شهری شده است.

وی با اشاره به اینکه محدوده خدمات سازمان آتش نشانی حریم شهر می‌باشد، خواستار پیگیری جدی موضوع توسط مسئولان استانی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.