مقام پاکستانی: ایران می‌خواهد ابتدا جنگ پایان یابد

شمال نیوز سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 14:18
روزنامه «واشنگتن‌پست» بامداد سه‌شنبه به نقل از یک مقام پاکستانی نوشت که ایران می‌خواهد قبل از توافق هسته‌ای با آمریکا، پایان جنگ اعلام شود.

به گزارش شمال نیوز، یک مقام پاکستانی بامداد سه‌شنبه گفت: «ایران می‌خواهد قبل از اعلام توافق هسته‌ای [با آمریکا]، به توافقی برای پایان جنگ برسد».

روزنامه «واشنگتن‌پست» به نقل از این مقام پاکستانی که نامش را فاش نکرد، نوشت: «واشنگتن اما می‌خواهد توافقات درمورد همه مسائل را یکجا اعلام کند».

مقام‌های نظامی آمریکا نیز به این روزنامه گفتند: «پنتاگون در طول آتش‌بس، نیروی دریایی بزرگی را در منطقه حفظ کرده است».

پیش از این، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفته بود: «اگر بتوانیم به توافقی برسیم که مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شود، از آن راضی خواهیم بود».


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.