الیاس حضرتی: دفاع از ایران هم در میدان بود، هم در خیابان، هم در رسانه

فرارو یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 23:13
دفاع از ایران هم در میدان بود، هم در خیابان، هم در رسانه؛ در زبان، خبر، اعتماد و روایت دقیق.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در پیامی با اشاره به تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران تصریح کرد: دفاع از ایران هم در میدان بود، هم در خیابان، هم در رسانه.

 

الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:‌

«روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی برای قدردانی از مدیران روابط عمومی سراسر کشور، خبرنگاران و همه آنان است که در روزهای دشوار تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی، با قلم، کلمه، روایت و آگاهی برای ایران ایستادند.

دفاع از ایران هم در میدان بود، هم در خیابان، هم در رسانه؛ در زبان، خبر، اعتماد و روایت دقیق.

سپاس از همه آنان که نگذاشتند صدای تمدن و هویت سرزمین‌مان؛ ایران عزیز، در غبار جنگ گم شود.»

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.