پارلمان دانمارک روز پنجشنبه با اعزام نیرو و تجهیزات به ماموریت چندملیتی در تنگه هرمز موافقت کرد.
به گزارش ایسنا، قانونگذاران دانمارکی تصمیم گرفتند این کشور در چارچوب یک مأموریت چندملیتی به رهبری انگلیس و فرانسه با هدف «حفاظت از آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز» و همچنین در چارچوب عملیات دریایی اتحادیه اروپا، افسران و پهپادهایی را به منطقه اعزام کند.
همچنین ممکن است توانمندیهای سایبری به این مأموریت نظامی دانمارک افزوده شود.