ادعای حمله پهپادی به نیروگاه هسته ای براکه امارات

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 14:02
دفتر اطلاع رسانی ابوظبی مدعی حمله پهپادی به نیروگاه انرژی هسته‌ای «براکه» در امارات شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع خبری حادثه امنیتی در ابوظبی خبر دادند.

دفتر اطلاع رسانی ابوظبی امروز یکشنبه مدعی حمله پهپادی به نیروگاه انرژی هسته‌ای «براکه» در ابوظبی شد.

این مرکز اشاره کرد که یک ژنراتور برق در خارج از محیط داخلی نیروگاه براکه پس از حمله پهپادی دچار آتش سوزی شد.

دفتر اطلاع رسانی ابوظبی اعلام کرد که آتش سوزی ناشی از حمله پهپادی بوده و این حادثه هیچ خسارتی نداشته و تاثیری بر سطوح ایمنی پرتوی و تشعشعات نداشته است.

این نهاد اشاره کرد که سازمان نظارت هسته ای تاکید کرد که آتش سوزی تاثیری بر سلامت نیروگاه یا سیستم های آن نداشته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.