اولیانوف: حمله مجدد به ایران یعنی آمریکا و اسرائیل از اشتباهات گذشته درس نگرفته‌اند

فرارو یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 01:36
اولیانوف در این باره گفت: «اگر این مسئله درست باشد، به این معناست که آمریکا و اسرائیل از اشتباهات راهبردی گذشته خود درس نمی‌گیرند.»

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین گفت اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی حمله به ایران را از سر بگیرند، نشان داده‌اند که از اشتباهات راهبردی گذشته خود هیچ درسی نگرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت برخی کارشناسان غربی می‌گویند آمریکا و رژیم صهیونیستی ممکن است حملات نظامی علیه ایران را از سر بگیرند.

اولیانوف در این باره گفت: «اگر این مسئله درست باشد، به این معناست که آمریکا و اسرائیل از اشتباهات راهبردی گذشته خود درس نمی‌گیرند.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.