انفجار و آتش سوزی در مرکز توسعه موشکی رژیم صهیونیستی

صدا و سیما یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 00:47
شبکه صهیونیستی کان از انفجاری مهیب در شرکت تومر که در زمینه توسعه موشک فعالیت می‌کند، خبر داد. این شرکت در شهرک صهیونیست نشین «بیت شِمِش» در غرب قدس اشغالی قرار دارد.

انفجار و آتش سوزی در مرکز توسعه موشکی رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، شبکه صهیونیستی کان مدعی شده که آتش‌سوزی مهیب در شرکت تومر در نتیجه انفجار کنترل‌شده صورت گرفته است. با این حال، کاربران فضای مجازی گفته‌اند که این انفجار بدون هیچ هشدار قبلی به ساکنان مناطق اطراف صورت گرفته است.

همزمان ارتش رژیم از ورود آمبولانس و نیرو‌های آتش‌نشانی به منطقه محل حادثه جلوگیری می‌کند.  کاربران فضای مجازی گفته‌اند که سوال‌های بی‌ٰپاسخ زیادی درباره این حادثه هنوز وجود دارد.

شرکت «تومر» در زمینه توسعه موتور‌های انواع موشک‌های تهاجمی و پدافندی در حوزه‌های هوا، دریا، زمین و فضا فعالیت می‌کند.

شهر بیت‌شمش واقع در غرب بیت‌المقدس محل استقرار کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی است.  پیش از این برخی از فعالان رسانه‌ای گفته‌اند که احتمال می‌رود کلاهک‌های هسته‌ای رژیم در پایگاه هوایی «سدوت میشا» که در شهر بیت‌شمش قرار دارد مخفی شده باشند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.