فرارو- امروز محسن نقوی، وزیر کشور پاکستان وارد تهران شد، سفری که زیر نگاه رسانهها قرار گرفته است. وی در این سفر مورد استقبال اسکند مومنی، همتای ایرانیاش قرار گرفت.
به گزارش فرارو به نقل از الحدث، در عین حال منابع رسمی پاکستان اظهار کردند که اسلام آباد به تلاش خود برای میانجیگری میان ایران و آمریکا و برقراری صلح در منطقه ادامه میدهد.
همچنین منابع پاکستانی، سفر نقوی به تهران را در راستای میانجیگری میدانند.
در نشستی که میان وزیر کشور پاکستان و مومنی برگزار شد،دو طرف بار دیگر بر تعهد خود نسبت به تقویت روابط تاریخی و برادرانه میان پاکستان و ایران و اهمیت تداوم همکاریها برای پیشبرد صلح، امنیت و رفاه در سراسر منطقه را مورد تأکید قرار دادند.