سفیر ایران: پیشنهادات بسیار خوبی در مورد برنامه هسته‌ای ارائه کردیم

فرارو جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 13:25
علیرضا صانعی در مصاحبه با یک خبرگزاری روس گفت: ما به مذاکره و دیپلماسی اعتقاد داریم. ما از آن فرار نمی‌کنیم، از آن طفره نمی‌رویم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس اعلام کرد که آمریکا و اسرائیل به دیپلماسی و مذاکره خیانت کرده‌اند و به همین دلیل است که تهران به آنها اعتماد ندارد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری تاس، علیرضا صانعی در مصاحبه با این خبرگزاری روس که در روز جمعه منتشر شده است افزود: ما به مذاکره و دیپلماسی اعتقاد داریم. ما از آن فرار نمی‌کنیم، از آن طفره نمی‌رویم.

صانعی ادامه داد: اما اگر طرف مقابل همه چیز را به نفع خود، برای منافع خود بخواهد و عملاً بخواهد شما از همه حقوق خود دست بکشید، دیگر نمی‌توان این را مذاکره نامید.

سفیر ایران تأکید کرد که در طول مذاکرات فوریه، ایران «پیشنهادات بسیار خوبی در مورد برنامه هسته‌ای» ارائه کرد، اما آمریکا و اسرائیل «به دیپلماسی و مذاکره خیانت کردند.»

این مقام ارشد ایرانی گفت: آنها به ما خیانت کردند، بنابراین ما به هیچ وجه به رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها اعتماد نداریم.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.