وزیر دفاع پاکستان: نتانیاهو مایه شرمساری بشریت است

فرارو پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 19:39
وزیر دفاع پاکستان نتانیاهو را هیولا و مایه شرمساری بشریت خواند.

خواجه محمد آصف، وزیر دفاع پاکستان، در واکنش به اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، مبنی بر نقش شبکه‌های اجتماعی پاکستان در گسترش احساسات ضد اسرائیلی میان مردم آمریکا گفت: ببینید چه کسی حرف می‌زند! هیولایی که حمله به زندانیان فلسطینی - زنان، مردان و کودکان - توسط سربازان اسرائیلی، زندانبانان و سگ‌ها را تشویق و ترویج می‌کند. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: سر بشریت از شرم پایین است. 

خواجه آصف پیش از این نیز اسرائیل را یک منبع شر و نفرین برای بشریت دانسته و دعا کرد «افرادی که این غده سرطانی را در سرزمین فلسطین ایجاد کردند، در جهنم بسوزند.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.