انتقاد صریح زیدآبادی از مداحان و سخنرانان تجمعات شبانه/ چرا طالب زاده به تحلیل‌گری در سطح عباس عبدی دشنام می دهد؟/ یا دیگری حکم مرگ صادر می کند

خبرآنلاین چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 15:39
فعال اصلاح طلب نوشت: در این مملکت چرا فردی در سطح ابوالقاسم طالب‌زاده باید از این حق و آزادی برخوردار باشد که در میدان‌ شهر، نویسنده‌ و تحلیل‌گری در سطح عباس عبدی را مورد دشنام و اهانت قرار دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی فعال اصلاح طلب در یادداشتی با عنوان «زبان زشت و اهانت‌آلود!» در کانال تلگرام خود نوشت:

آیا مسئولان جمهوری اسلامی از زبان بی‌ادبانه، قلدرانه، هتاکانه و خلافِ تربیت انسانی ترامپ و همکارانش علیه خود، آزرده و خشمگین نمی‌شوند؟

واکنش‌ها نشان می‌دهد که آنان از این نوع لحن و زبان زننده نسبت به خود، آزرده و خشمگین می‌شوند.

پس اگر تصدیق می‌کنند که زبان اهانت‌آمیز و قلدرمآبانه، آزاردهنده و خشم‌آور است پس چرا با آن دسته از مجریان و گویندگان و صاحب‌نفوذانی که از موضع دفاع از حکومت، منتقدان و مخالفان عقیدتی و سیاسی خود در داخل کشور را از تریبون‌های عمومی موردِ هتک و اهانت قرار می‌دهند، برخوردی صورت نمی‌گیرد و یا لااقل به آنها تذکری صریح و علنی داده نمی‌شود؟ 

در این مملکت چرا فردی در سطح ابوالقاسم طالب‌زاده باید از این حق و آزادی برخوردار باشد که در میدان‌ شهر، نویسنده‌ و تحلیل‌گری در سطح عباس عبدی را مورد دشنام و اهانت قرار دهد؟

و یا چرا فلان مجری تلویزیون می‌تواند بخشی از مخاطبان خود را با لحنی متفرعن، تخفیف و تحقیر کند؟

یا چرا یک معمم یا مداح محق‌اند که مقام‌های بلندپایهٔ سابق کشور را به باد ناسزا بگیرند و حکم مرگ آنان را صادر کنند؟

اگر زبان دشنام و تحقیر و تهمت و اهانت برای ترامپ و هگست زشت و ناپسند است برای این مدعیان ارزش‌مداری و اصول‌گرایی زیبا و پسندیده است؟

آیا می‌توان دیگران را به سخن و کار نیک امر  کرد و خود را فراموش ساخت؟ 

 قرار است مصداق آیهٔ شریفه‌ای باشیم که می‌فرماید:

"أَتَأْمُرُونَ النّاسَ بِالْبِرِّ وَ تَنْسَوْنَ اَنْفُسَکُمْ وَ اَنْتُمْ تَتْلُون الْکِتابَ اَفَلا تَعْقِلُونَ؟" 

(چگونه شما مردم را به نیکوکاری دستور می‌دهید و خود را فراموش می‌کنید و حال آنکه کتاب خدا را می‌خوانید! چرا در آن اندیشه نمی‌کنید؟) سورهٔ بقره آیهٔ ۴۴

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.