عصبانیت ترامپ از بازتاب پیروزی ایرانی‌ها در رسانه‌های جهان

الف چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 04:21
رئیس‌جمهور تروریست آمریکا در واکنش به بازتاب پیروزی ایران در رسانه‌ها، چنین گزارش‌هایی را خیانت به آمریکا دانست.

به گزارش مهر، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد شدید از گزارش‌ها و مقاله‌های متعددی که برخلاف میل او درباره پیروزی‌های ایران در جنگ سخن می‌گویند، گفت: نویسندگان این گزارش‌ها «احمق» و «نمک‌نشناس» هستند و چنین گزازش‌هایی «خیانت» به آمریکا دانست.

ترامپ در شبکه اجتماعی خود نوشت: «وقتی رسانه‌های دروغ‌پرداز می‌گویند که دشمن ایرانی از نظر نظامی در برابر ما عملکرد خوبی دارد، این عملاً یک خیانت است».

رئیس‌جمهور تروریست آمریکا ادعاهای دروغین خود درباره نابودی توان نظامی ایران را تکرار کرد و مدعی شد: ایران دیگر ناوگان دریایی ندارد.

وی نویسندگانی که روایت او را تأیید نمی‌کنند را «بزدلانِ آمریکایی که علیه کشور خودمان جبهه گرفته‌اند» توصیف کرد. 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.