رزمایش سپاه تهران بزرگ با رمز «لبیک یا خامنه‌ای» برگزار شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 15:38
رزمایش سپاه تهران بزرگ با محوریت آمادگی برای مقابله با دشمن، در سطح سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با رمز لبیک یا خامنه‌ای برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رزمایش بزرگ قائد شهید، حضرت امام خامنه‌ای قدس الله نفسه الزکیة با محوریت آمادگی برای مقابله با دشمن، در سطح سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با رمز لبیک یا خامنه‌ای برگزار شد.

سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و فرمانده این رزمایش، از آمادگی کامل گردان‌ها و تیم‌های تکاور سپاه و بسیج خبر داد و با بیان اینکه در این رزمایش تمامی سناریوهای از پیش تمرین‌شده، تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تیمی و فردی در مقابل دشمن در هر سرزمینی تمرین شد و مورد ارزیابی قرار گرفت، اظهار داشت: ارتقای توانایی رزمی برای مقابله با هرگونه تحرک دشمن آمریکایی-صهیونی، از اهداف و سناریوهای اجراشده این رزمایش بود که با موفقیت انجام و همه اهداف رزمایش محقق شد.

رزمایش بزرگ قائد شهید، حضرت امام خامنه‌ای قدس الله نفسه الزکیة به مدت پنج شبانه‌روز در مناطق عملیاتی اطراف تهران برگزار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.