تأیید 22 ملک مازاد دولتی گیلان در کارگروه ملی

خبرآنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 15:24
مدیرکل اقتصاد گیلان از تأیید 22 ملک در کارگروه ملی مولدسازی با ارزش بالای 170 میلیارد تومان خبر داد.

علیرضا نوروزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین گیلان، با اشاره به روند اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت در استان اظهار کرد: تاکنون 22 ملک مازاد در استان موفق به اخذ مصوبه کارگروه ملی شده و رسماً در فرآیند مولدسازی قرار گرفته‌اند.  وی ارزش اقتصادی این 22 ملک را بالغ بر 170 میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باید مقدمات برگزاری مزایده را فراهم کنن،. فرآیند آماده‌سازی شرایط هر مزایده معمولاً بین یک تا 1.5 ماه زمان می‌برد که پس از طی این روال قانونی، املاک مذکور به فروش خواهند رسید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان در ادامه به تشریح روند قانونی این طرح پرداخت و بیان کرد: مولدسازی اساساً در 3 مرحله انجام می‌شود؛ مرحله نخست، شناسایی املاک مازاد دستگاه‌ها است و در مرحله دوم، مستندسازی‌های لازم جهت معرفی این دارایی‌ها به کارگروه مولدسازی استان صورت می‌پذیرد. نوروزی خاطرنشان کرد: در مرحله سوم و نهایی، پس از بررسی و اخذ مصوبه کارگروه استانی، پرونده جهت تأیید به کارگروه ملی ارسال می‌شود که خوشبختانه تاکنون 22 پرونده استان گیلان این مراحل را با موفقیت طی کرده‌اند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.