تأکید بر نقش هنرمندان در حفظ روحیه جامعه در شرایط جنگی

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 15:12
ایرج محمدی، تهیه کننده با سابقه تلویزیون گفت: حضور مردم در صحنه فقط به میدان جنگ محدود نیست، مردم امروز هم باید با همدلی و همراهی به عبور کشور از مشکلات کمک کنند.

تأکید بر نقش هنرمندان در حفظ روحیه جامعه در شرایط جنگی

گزارش خبرگزاری صداوسیما،  ایرج محمدی، تهیه کننده باسابقه تلویزیون در گفتگو با برنامه «دوباره بهار، دوباره ایران»، رادیو صبا، با اشاره به فعالیت هنرمندان در روز‌های سخت و شرایط جنگی گفت: هنرمندان را نمی‌توان جدا از مردم دانست، آنها خود مردم هستند. در روز‌های بحران و جنگ نیز عوامل تولید آثار نمایشی حتی زیر موشک‌باران کار را تعطیل نکردند و همه، از نیرو‌های پشت صحنه تا بازیگران و کارگردانان، با احساس مسئولیت به فعالیت ادامه می‌دادند.

وی افزود: گاهی به دلیل مسائل امنیتی توصیه می‌شد برخی کار‌ها متوقف شود، اما گروه‌ها با انگیزه و تعهد کار را ادامه می‌دادند. همه احساس می‌کردند در برابر مردم و کشور وظیفه دارند و همین حس مسئولیت باعث می‌شد طرحها متوقف نشود.

محمدی با تأکید بر نقش هنرمندان در حفظ روحیه جامعه بیان کرد: در شرایط جنگی، وظیفه هنرمند تنها ساخت یک اثر نیست بلکه باید بتواند امید، آرامش و حس همراهی را به جامعه منتقل کند چون باور دارند مردم در آن روز‌ها بیش از همیشه به نشاط و امید نیاز دارند.

وی همچنین درباره ضرورت همراهی مردم در شرایط دشوار اقتصادی و اجتماعی گفت: حضور در صحنه فقط به میدان جنگ محدود نمی‌شود. مردم امروز هم باید با همدلی، همراهی و قناعت به عبور کشور از مشکلات کمک کنند. اگر هرکس به اندازه توان خود همراهی کند و هوای دیگران را داشته باشد، می‌توان از روز‌های سخت عبور کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.