برپایی میز خدمت بهزیستی

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:54
میز خدمت بهزیستی استان تهران با هدف رسیدگی به مسائل مددجویان در حوزه‌های درمان، مسکن و سایر مشکلات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بهزیستی استان تهران، میز خدمت بهزیستی استان تهران با حضور سهیلا یزدان‌شناس رئیس اداره پذیرش و هماهنگی، عادلی کارشناس دفتر مدیریت و سبزگلین سرپرست اداره بهزیستی شهرستان پیشوا، با هدف رسیدگی به مسائل مددجویان در حوزه‌های درمان، مسکن و سایر مشکلات برگزار شد.

در جریان آن، درخواست‌ها و مشکلات مددجویان به‌صورت چهره‌به‌چهره مورد بررسی قرار گرفت. در این برنامه، سهیلا یزدان‌شناس رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان تهران، عادلی کارشناس دفتر مدیریت و سبزگلین سرپرست اداره بهزیستی شهرستان پیشوا حضور داشتند.

در این میز خدمت، مددجویان مسائل خود را در زمینه هزینه‌های درمان، مسکن و سایر نیازهای حمایتی مطرح کردند و مسئولان حاضر ضمن بررسی درخواست‌ها، دستورات لازم برای پیگیری و اقدام در چارچوب ضوابط را صادر کردند.

برگزاری میزهای خدمت از جمله برنامه‌های بهزیستی استان تهران برای تسهیل ارتباط مستقیم با جامعه هدف و تسریع در روند رسیدگی به مطالبات مددجویان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.