زنده گیری ۷۳ سنجاب ایرانی قاچاق در بازار خلیج فارس تهران

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:18
فرمانده حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و زنده گیری ۷۳ سنجاب ایرانی قاچاق در بازار پرندگان خبرداد.

***زنده گیری ۷۳ سنجاب ایرانی قاچاق در بازار خلیج فارس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرهاد زندی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران، گفت در راستای اجرای طرح‌های ویژه مقابله با قاچاق حیات وحش و برخورد با متخلفان، یگان حفاظت محیط زیست استان تهران، عملیات خود را در بازار پرندگان زینتی خلیج تهران تشدید کرده است.

وی افزود: در این عملیات موفقیت آمیز، تعداد ۷۳ بطانه سنجاب ایرانی که از استان‌های غربی کشور به صورت قاچاق وارد پایتخت شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران، گفت: این سنجاب‌های ارزشمند پس از انتقال به مرکز بازپروری حیات وحش پارک پردیسان، تحت مراقبت‌های کارشناسی قرار گرفته و پس از طی مراحل تیمار و اطمینان از سلامت کامل، به زیستگاه‌های اصلی خود در جنگل‌های زاگرس رهاسازی خواهند شد

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.