آمریکا فرصت زیاده‌خواهی در دیپلماسی را ندارد

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:17
سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: شکست‌های آمریکا در میدان جنگ، امکان زیاده‌خواهی در عرصه دیپلماسی را هم برای این کشور سلطه‌گر از بین برده است.

آمریکا فرصت زیاده‌خواهی در دیپلماسی را ندارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سرتیپ رضا طلایی‌نیک گفت: ناکامی‌های آمریکا در خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز تکرار‌پذیر است و روند شکست‌های پیاپی و ناکامی دشمنان در مواجهه با ایران ادامه دارد.

او گفت: آمریکا و رژیم صهیونی نمی‌توانند با ماجراجویی جدید، مدیریت هوشمند و قدرتمند ایران در تنگه هرمز را مخدوش کنند.
 
سخنگوی وزارت دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود و با تسلط هوشمندانه بر تنگه هرمز، ماجراجویی‌های ناامن‌ساز آمریکا را خنثی می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.