فرماندهی نیروی هوافضا و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار دادند: هرگونه تعرض به شناورهای نفتکش و تجاری ایران، تهاجم سنگین علیه دشمن را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حساب مجازی اش هشدار داد: هرگونه تعرض به شناورهای نفتکش و تجاری ج ا ایران، تهاجم سنگین علیه یکی از مراکز آمریکایی در منطقه و کشتیهای دشمن را در پی خواهد داشت.

سردار سید مجید موسوی فرماندهی نیروی هوافضای سپاه هم در حساب مجازی اش هشدار داد: موشکها و پهپادهای نیروی هوافضای سپاه بر اهداف آمریکایی در منطقه و کشتی های دشمن متجاوز قفل شده اند و در انتظار فرمان شلیک هستند.

منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.