پایگاه «آمریکایی-اسرائیلی» در غرب عراق همچنان پابرجاست

افکار نیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 10:17
شاکر ابو تراب التمیمی نماینده پارلمان عراق گفت: پایگاه «آمریکایی-اسرائیلی» همچنان در غرب عراق دایر است و به نیروهای عراقی اجازه نزدیک شدن به این مرکز داده نمی‌شود.

 شاکر ابو تراب التمیمی، نماینده فراکسیون بدر در پارلمان عراق گفت: پایگاه «آمریکایی-اسرائیلی» همچنان در غرب عراق دایر است و به نیروهای عراقی اجازه نزدیک شدن به این مرکز داده نمی‌شود. اطلاعاتی که دو ماه پیش درباره وجود این پایگاه در خاک عراق منتشر شد، صحت دارد و این مرکز کماکان پابرجاست و نیروهای امنیتی عراق حق نزدیکی به آن را ندارند.

التمیمی افزود: دولت در ابتدا از این موضوع بی‌اطلاع بود، اما بعدها از طریق دستگاه‌های امنیتی از وجود این پایگاه مشترک در صحرای غربی مطلع شد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که روز گذشته، سعد معن، رئیس واحد اطلاع‌رسانی امنیتی، اعلام کرد: در پی بازرسی‌های گسترده در صحرای کربلا و نجف، هیچ نیرو یا تجهیزات نظامی خارجی یافت نشده است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.