ایران نباید با آمریکا مذاکره کند

افکار نیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 03:49
دستیار وزیر سابق خزانه‌داری آمریکا می‌گوید که ایران نباید با یک دولت سلطه‌گر و حامی «پروژه اسرائیل بزرگ» مذاکره کند.

 «پائول کریگ رابرتس» نظریه‌پرداز اقتصادی و دستیار وزیر خزانه‌داری سابق آمریکا، مذاکره تهران با واشنگتن را یک اشتباه توصیف کرد.رابرتس در مصاحبه‌ای آنلاین گفت: «شما (ایران) چگونه با یک قدرت سلطه‌گر، علی‌الخصوص [حامی] رویکرد صهیونیستی اسرائیل بزرگ مذاکره می‌کنید؟ آن [قدرت] حق موجودیتی شما را به رسمیت نمی‌شناسد!»وی در این‌باره توضیح داد:‌ «شما (ایران) در موقعیتی قرار گرفته‌اید که با کشورهایی مذاکره می‌کنید که کمر به نابودی شما بسته‌اند».این مقام سابق آمریکایی همچنین افزود: «اگر حق موجودیتی شما نادیده گرفته شود، سر چه چیزی مذاکره می‌کنید؟ البته ایرانی‌ها تاکتیک بسیار خوبی داشته و توپ را به شکل راهبردی [در زمین مقابل] انداخته‌اند».

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.