پاکستان: میانجیگری بین آمریکا و ایران ادامه دارد

رکنا یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 12:14
رکنا سیاسی : فرمانده ارتش پاکستان عاصم منیر امروز( یکشنبه ) اعلام کرد که این کشور به تلاش‌های میانجیگرانه خود بین ایالات متحده و ایران ادامه خواهد داد.
پاکستان: میانجیگری بین آمریکا و ایران ادامه دارد

به گزارش رکنا به نقل از فارس ، ژنرال عاصم منیر اعلام کرد که پاکستان به تلاش‌های میانجیگرانه خود بین ایالات متحده و ایران ادامه خواهد داد.

فرمانده ارتش پاکستان این اظهارات را در راولپندی طی سخنرانی به مناسبت اولین سالگرد جنگ سه روزه این کشور و هند ایراد کرد.

بخش اعظم سخنان فرمانده ارتش پاکستان در این مراسم به جنگ سه روزه سال گذشته با هند اختصاص داشت.

او با بیان اینکه طی درگیری ۲۰۲۵ جاه‌طلبی‌های هند بسیار بیشتر از توانایی‌هایش بود، افزود که ارتش پاکستان «هرگز مرعوب نخواهد شد.» 

منیر همچنین به حوادث گذشته در سال‌های ۲۰۰۱، ۲۰۰۸، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ اشاره کرد و آنها را تلاش‌های ناموفق هند برای تحمیل آنچه او «جنگ نامشروع» از طریق ادعاها، اغراق و اطلاعات نادرست نامید، توصیف کرد.

او با بیان اینکه پاکستان پاسخ قاطعی به اقدامات هند داده است، درگیری ۲۰۲۵ را نمونه دیگری از «تفکر خودفریبانه» هند خواند.

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.