سفیر ایران در آلمان : اروپا اگر نگران هرمز است، واشنگتن را مهار کند  

الف شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 07:25
سفیر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اروپا اگر واقعاً نگران ثبات هرمز است، باید واشنگتن را مهار کند.

به گزارش مهر، مجید نیلی روز جمعه با انتشار پیامی اظهار کرد: اقدام تجاوزکارانه ارتش آمریکا علیه دو فروند نفتکش‌ ایرانی در حوالی جاسک و تنگه هرمز و البته پاسخ کوبنده ایران، گرفتاری و درماندگی کاخ سفید را آشکار کرد.

وی اضافه کرد: اروپا اگر واقعا نگران ثبات هرمز است، بیش از این درنگ نکند و به‌جای «باید» های یک‌طرفه، جنگ‌طلبانی که رئیس‌شان با افتخار، ماجراجویی های خود را «دزدی دریایی» می‌نامد، مهار کند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.