تداوم نقض آتش‌بس در لبنان؛ ۱۰ شهید و ۲۰ زخمی در حملات اسرائیل

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 23:51
وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۱۰ شهروند لبنانی و زخمی شدن ۲۰ نفر در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در پی حملات رژیم صهیونیستی به شهرک‌های «الزراعیه»، «عنقون»، «میفدون» و «طورا» در جنوب لبنان ۱۰ نفر به شهادت رسیده و ۲۰ نفر نیز زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی از اکتبر گذشته تاکنون سیاست نابودی مقاومت را در پیش گرفته است، اما موفق به نابودی هیچ‌کدام از اضلاع مقاومت نشده است و رزمندگان مقاومت هر لحظه در حال پاسخ دادن به حملات رژیم اسرائیل و نقض آتش‌بس هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.