سرپرست جدید اداره بندر چارک و اداره بندر آفتاب معرفی شدند

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 14:55
بندرعباس - آیین معارفه سرپرستان جدید بنادر چارک و آفتاب با هدف تقویت ساختار مدیریتی و ارتقای بهره‌وری عملیاتی در غرب هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین معارفه سرپرستان جدید بنادر چارک و آفتاب با هدف تقویت ساختار مدیریتی و ارتقای بهره‌وری عملیاتی در غرب هرمزگان برگزار شد.

امین صادقی، مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان، در این مراسم با تأکید بر نقش تغییرات مدیریتی در تسریع روند توسعه، مسعود ازعلی را به‌عنوان سرپرست بندر چارک و رضا خواجویی را به‌عنوان سرپرست بندر آفتاب معرفی کرد.

وی با قدردانی از خدمات مدیران پیشین، رضایت ذی‌نفعان و توسعه زیرساخت‌های دریایی را از اولویت‌های دوره جدید مدیریتی عنوان کرد و خواستار استفاده از ظرفیت‌های بومی و رویکرد جهادی در مسیر تحقق اهداف سازمان بنادر و دریانوردی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.