ویژه برنامه‌های هفته معلم؛ از شبکه‌های آموزش و تهران

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:55
تلویزیون به مناسبت هفته معلم، امشب با پخش ویژه‌ برنامه‌ای در شبکه آموزش و طرح مطالبات فرهنگیان در برنامه «تهران ۲۰» شبکه تهران، به نقش و جایگاه معلمان در نظام آموزشی کشور می‌پردازد.

ویژه برنامه‌های هفته معلم؛ از شبکه‌های آموزش و تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ویژه‌برنامه بزرگداشت مقام معلم با حضور سیدمرتضی حسینی مدیر هنرستان شهید آهنجان استان بوشهر در شهرستان جم و با اجرای حامد مهربانی، امشب ساعت ۲۲ از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود.

این برنامه با روایتی صمیمی از جایگاه معلم، نقش تربیتی آنان و تکریم تلاشگران عرصه آموزش، به مناسبت هفته معلم هر شب ساعت ۲۲ پخش می‌شود. بازپخش این ویژه‌برنامه نیز ساعت ۱۳، ۱۷ و ۲ بامداد خواهد بود.

ویژه‌برنامه‌های هفته معلم؛ از قاب شبکه های آموزش و تهران

همچنین برنامه «تهران ۲۰» امشب به مناسبت هفته معلم، به بررسی مطالبات و درخواست‌های فرهنگیان و اقدامات آموزش و پرورش در جنگ تحمیلی سوم اختصاص دارد.

در این برنامه مجید پارسا مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و زهرا یاوری معلم نمونه کشور درباره اقدامات آموزش و پرورش در این دوران و مطالبات خانواده فرهنگیان از مجلس و دولت گفت‌و‌گو می‌کنند.

همچنین جبار کوچکی‌نژاد رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی نیز به صورت تلفنی مهمان برنامه خواهد بود و درباره مطالبات فرهنگیان از مجلس توضیح می‌دهد.

برنامه «تهران ۲۰» تولید گروه تهران و شهروندی شبکه تهران به تهیه‌کنندگی مجتبی احمدی و با اجرای علی مروی و محمدرضا سلمانی است که شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۲۰ از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.