عملیات تخلیه در مجتمع ارغوان اندیشه انجام شد

تابناک چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:54
رئیس سازمان آتش‌نشانی اندیشه از وقوع حریق در مجتمع تجاری ارغوان خبر داد و اعلام کرد که با تلاش نیروهای عملیاتی، تمامی افراد از ساختمان تخلیه شده اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اندیشه با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی در مجتمع تجاری ارغوان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۶:۴۰ امروز گزارش حریق در این مجتمع تجاری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی به محل اعزام شدند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ وی با بیان اینکه در حال حاضر سه ایستگاه آتش‌نشانی اندیشه به همراه نیروهای کمکی از شهرستان شهریار در محل حادثه حضور دارند، افزود: با تلاش نیروهای آتش‌نشان، تمامی افرادی که در محاصره شعله‌های آتش و دود بودند به سلامت از ساختمان خارج شده و مجتمع به‌طور کامل تخلیه شده است.

رئیس آتش‌نشانی اندیشه درباره علت گسترش سریع آتش‌سوزی گفت: با توجه به اینکه نمای ساختمان از نوع کامپوزیت بوده، آتش با سرعت زیادی در بدنه ساختمان گسترش پیدا کرد؛ اما در حال حاضر هیچ فرد محبوسی در ساختمان وجود ندارد و عملیات مهار حریق با جدیت دنبال می‌شود.

گفتنی است نیروهای امدادی کماکان در صحنه حضور دارند و اولویت فعلی، اطفای کامل حریق و جلوگیری از سرایت آتش به ساختمان‌های مجاور است. اطلاعات تکمیلی و جزئیات علت حادثه پس از پایان عملیات اعلام خواهد شد.

گفتنی است، از ساعتی پیش یک مجتمع تجاری به نام ارغوان در فاز ۴ اندیشه دچار آتش‌سوزی شده است و علت وقوع حادثه هنوز اعلام نشده است. 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.