برگزاری آیین گرامی داشت مقام معلم و تجلیل از استادان نمونه دانشگاه صداوسیما

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
آیین گرامی داشت مقام معلم و تجلیل از استادان نمونه دانشگاه صدا و سیما درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  این مراسم در هفته معلم و برای گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و شهید علی لاریجانی در دانشگاه صداوسیما در حال برگزاری است و قرار است از ۷ استاد نمونه و مدیر نمونه هیئت علمی تجلیل شود.

در بخش استادان نمونه از آقایان محمد علی هرمزی زاده، سید صادق مرکبی، مهدی فراهانی داوود آبادی، سید محمد مهدی موسوی مهر و عبدالرضا صالحی در بخش استادان نمونه و از آقای کمال اکبری در بخش مدیر برگزیده هیئت علمی قدردانی خواهد شد.


منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.