هشدار قاطع نیروی دریایی ارتش به ناوشکن های آمریکایی در محدوده تنگه هرمز

رکنا سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
رکنا: روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ناوشکن های ایالات متحده آمریکا، ساعاتی قبل با خاموش کردن رادارهای خود در دریای عمان، قصد نزدیک شدن به تنگه هرمز را داشتند.
هشدار قاطع نیروی دریایی ارتش به ناوشکن های آمریکایی در محدوده تنگه هرمز

به گزارش رکنا، ناوشکن های آمریکایی بلافاصله پس از روشن کردن رادارهای خود، شناسایی شدند و با اخطار رادیویی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مخاطرات نقض آتش بس مواجه گردیدند.

دلاورمردان نیروی دریایی ارتش پس از مشاهده بی توجهی ناوشکن های آمریکایی به اخطار اول، در اخطاری مجدد و صریح اعلام کردند که هرگونه تلاش برای ورود به تنگه هرمز، نقض آتش بس تلقی شده و با واکنش قاطع نیروهای دریایی مواجه خواهد شد.

گفتنی است تحولات این منطقه همچنان تحت رصد کامل نیروهای مسلح ایران قرار دارد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.