۱۰ سال گذشت| علی دایی: تمرکزم مقابل استقلال به هم نمی‌خورد

خبرورزشی یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:09
عکس جلد روزنامه خبرورزشی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ را ملاحظه می‌کنید.

حساسیت بالای هفته‌های پایانی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر موجب شده بود تا در اردیبهشت سال ۹۵ شاهد افزایش تنش و اتفاقات حاشیه‌ای داخل مجموعه فوتبال کشورمان نیز باشیم.

در چنین شرایطی علی دایی که هدایت صبا را بر عهده داشت و تیمش باید در هفته پایانی لیگ پانزدهم به مصاف استقلال می‌رفت، با اشاره به برخی مصاحبه‌ها و بحث‌های مطرح‌شده پیرامون او نسبت به این بحث که شاگردان علی دایی با متوقف کردن استقلال زمینه برای قهرمانی پرسپولیس را فراهم می‌کنند، گفت: برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم ولی ما برای خودمان بازی می‌کنیم و تمرکزم برابر استقلال به واسطه مصاحبه‌هایی که این روزها انجام شده، بر هم نمی‌خورد. هدفم این است که لیگ را به خوبی با صبا به پایان برسانم و ر تیمی هم که شایسته‌تر بود، قهرمان شود.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل پرسپولیس: خودم از همه دروازه‌بان‌های تیم بهترم/ پرسپولیس مریض شده ولی سرطان ندارد!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.