تظاهرات علیه ترامپ در آمریکا: نمی‌خواهیم برای اسرائیل بجنگیم

مشرق نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:08
شهروندان آمریکایی با برگزاری تظاهرات در ایالت آریزونا، تجاوز تروریستی به ایران را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، تظاهرات علیه جنگ افروزی ترامپ علیه ایران، در آمریکا همچنان ادامه دارد.

شماری از ساکنان توسان، دومین شهر بزرگ ایالت آریزونا در آمریکا به مناسبت روز جهانی کارگر و در اعتراض به ترامپ به خیابان‌ها آمدند.

جمعیت پلاکارد به دست، حملات به ایران و تأمین مالی رژیم اسرائیل در درگیری‌ با فلسطین را محکوم کردند.

املینا دیاز، پاول مندوزا و ناتان ویلالووس، دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان مگنت توسان، گفتند که نگران احتمال اعزام خود یا همکلاسی‌هایشان به خدمت سربازی هستند.

مندوزا گفت: من برای اسرائیل نمی‌جنگم.

دیاز گفت: نمی‌خواهم عزیزانم به دلیل جنگی که با آن مخالف هستند، بمیرند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.