دموکرات های سنا: ترامپ چرند می گوید

الف یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:00
دموکرات‌های سنا نامه ترامپ مبنی بر اینکه خصومت‌ها با ایران «پایان یافته» را «چرند» خواندند.

به گزارش تسنیم، چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات در سنا با انتقاد از سیاست های ترامپ در قبال جنگ با ایران گقت: این مزخرف است. این یک جنگ غیرقانونی است و هر روزی که جمهوری‌خواهان در آن همدست باقی می‌مانند و اجازه می‌دهند ادامه یابد، روز دیگری است که جان‌ها به خطر می‌افتد، هرج و مرج فوران می‌کند و قیمت‌ها افزایش می‌یابد، در حالی که آمریکایی‌ها هزینه آن را پرداخت می‌کنند.

جین شاهین، عضو ارشد کمیته نیروهای مسلح سنا نیز در این رابطه افزوده است :
اینکه رئیس جمهور ترامپ جنگ با ایران را پایان یافته اعلام می‌کند، منعکس کننده این واقعیت نیست که ده‌ها هزار نفر از اعضای سرویس ایالات متحده در منطقه هنوز در معرض خطر هستند، اینکه دولت دائماً تهدید به تشدید جنگ می‌کند یا اینکه تنگه هرمز همچنان بسته است و قیمت‌ها در داخل کشور سر به فلک می‌کشد.رئیس جمهور ترامپ بدون استراتژی و بدون مجوز قانونی وارد این جنگ شد و اعلامیه امروز هیچ یک از این دو واقعیت را تغییر نمی‌دهد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.