رئیس جمهور با بیان اینکه میدانم کارگر بودن یعنی نجابت و صبوری و ایستادگی در برابر دشواریها و ساختن آیندهای بهتر برای آنهایی که دوستشان داریم، گفت: آنطور که وعده داده بودم دستور جمعکردن شرکتهای پیمانکاری را صادر کردم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مسعود پزشکیان روز جمعه ۱۱ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: در نوجوانی کارگری کردهام، نان پربرکت این شغل شریف را خوردهام و به آن افتخار میکنم.
رئیس جمهور افزود: میدانم کارگر بودن یعنی نجابت، صبوری، عزتمندی، ایستادگی در برابر دشواریها و ساختن آیندهای بهتر برای آنهایی که دوستشان داریم. آنطور که وعده داده بودم دستور جمعکردن شرکتهای پیمانکاری را صادر کردم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.