ریکاوری تیم ملی فوتبال پس از بازی درون گروهی

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:47
تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال کشورمان امروز برگزار شد.
ریکاوری تیم ملی فوتبال پس از بازی درون گروهی
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تمرینات ریکاوری تیم ملی فوتبال ظهر امروز (۱۱ اردیبهشت) در مجموعه ورزشی پک (محل کمپ تیم‌های ملی) برگزار شد.
 
ملی پوشان که روز گذشته یک بازی تدارکاتی درون تیمی را انجام داده بودند؛ امروز در قالب دو گروه تمرینات ریکاوری برگزار کردند. 
 
یک گروه از ساعت ۱۱:۳۰ و گروه دوم از ساعت ۱۲ زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرینات هوازی، نرمش و وزنه زدن پرداختند.
 
براساس برنامه از قبل تعیین شده بازیکنان بعد از ظهر امروز و همچنین فردا تمرین نخواهند داشت. برهمین اساس ملی پوشان اردو را ترک کردند و قرار شد از صبح یکشنبه با حضور در اردو مجدد تمرینات آماده سازی خود را پیگیری کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.