
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، برنامه «سلام تهران» شنبه ۱۲ اردیبهشت با پرداختن به موضوعات اجتماعی و ورزشی روی آنتن شبکه تهران میرود.
در این قسمت از برنامه، هاجر نوروزی، آموزگار دغدغهمند مقطع ابتدایی، درباره اهمیت حضور معلمان در بطن جامعه سخن میگوید و از تجربههای خود در انجام فعالیتهای خودجوش فرهنگی در میادین و تجمعات مردمی روایت میکند.
در بخش ورزشی این برنامه نیز سید میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال تهران، به همراه آرش اسدی حضور خواهند داشت تا ضمن تحلیل وضعیت فعلی فوتبال در پایتخت، درباره چالشهای موجود و برنامههای پیشرو برای توسعه استعدادهای جوان و تقویت زیرساختهای فوتبالی گفتوگو کنند.
برنامه «سلام تهران» شنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۷ صبح به تهیهکنندگی آرمین عابدینی و با اجرای صدیقه مرادی و بهروز تشکر از شبکه تهران پخش میشود.

شبکه دو سیما نیز روز جمعه ۱۱ اردیبهشت میزبان مستند تحسینشده «علاج» خواهد بود؛ اثری از خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ (آرمان) که با نگاهی هنرمندانه به پیوند موسیقی و غیرت ملی در روزهای سرنوشتساز دفاع از میهن میپردازد.
مستند «علاج» روایتی متفاوت از شکلگیری قطعه ماندگار «علاج» با صدای محسن چاوشی است؛ اثری که در جریان جنگ ۱۲ روزه و در روزهای دفاع از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی ایران، به صدایی وحدتبخش در میان مردم تبدیل شد.
این مستند به کارگردانی محمود عزیزی و تهیهکنندگی محسن اسلامزاده ساخته شده و توانسته است در رقابتی تنگاتنگ، فانوس طلایی جشنواره فیلم عمار را در بخش «ملت قهرمان» از آن خود کند.
«علاج» فراتر از روایت تولید یک قطعه موسیقی، تصویری از همبستگی هنر و ایستادگی ملی ارائه میدهد و نشان میدهد چگونه یک ملودی میتواند در حساسترین لحظات تاریخ، مرهمی بر زخمها و الهامبخش مقاومت باشد.
مستند «علاج» جمعه ۱۱ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۹:۲۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.