از سرگیری پرواز‌ ایران و پاکستان پس از ۲ ماه

تابناک یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:45
منابع پاکستانی اعلام کردند پس از دو ماه ممنوعیت پرواز که پس از آغاز تجاوز آمریکایی صهیونی به ایران در ۲۸ فوریه (۹ اسفند) وضع شد، پرواز از تهران به اسلام آباد، روز پنجشنبه ازسرگرفته شد.

مقامات اعلام کردند که پروازهای بین اسلام آباد و تهران در هر دو جهت به طور کامل از سر گرفته شده است و این گامی بسیار مهم برای احیای مسیر حمل و نقل مسافران، شرکت‌ها و خانواده‌های از هم جدا شده است.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،  علاوه بر این، پروازهای ایران در چندین فرودگاه به روال عادی بازگشته است. طبق گزارش رسانه‌های داخلی، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در تهران فعالیت خود را به ۱۵ مقصد بین‌المللی از سر گرفت.

بر اساس گزارش دیلی اوصاف، ایران پروازهای خود را به ۱۵ مقصد اصلی بین‌المللی از جمله استانبول، پکن، شانگهای، گوانگژو، شنژن، بانکوک، مسقط، اربیل، کابل، مسکو، دوحه، بغداد، نجف، مدینه و ایروان از سر گرفت.

به گفته رامین کاشف آذر، مدیرعامل شرکت فرودگاهی امام(ره)،  تمام فرآیندهای مربوط به ورود و خروج مسافران در دو ترمینال بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.
 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.