به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهدی اخ الصنایع با بیان اینکه ساخت این مجموعه بعد از جنگ دوازده روزه آغاز شد ، گفت: این مجموعه در شرایط عادی بهعنوان پارکینگ استفاده میشود و در شرایط بحرانی به پناهگاه تبدیل خواهد شد و ظرفیت چند هزار نفر را دارد.
وی همچنین افزود: تاکنون بیش از ۷۰ درصد املاک آسیب دیده در جنگ تحمیلی سوم در این منطقه بازسازی شده اند.
شهردار منطقه ۱۰ با بیان این که اولین پروانه ساخت سیستمی ساختمان تخریب شده در پایتخت نیز صادر شده است، گفت: اولین پروانه سیستمی در شهر تهران برای ۴ پلاک تخریب شده که به صورت تجمیعی در دو پروانه مستقل صادر شد، تقدیم مالکان شد.