اولین پارکینگ و پناهگاه تهران در آستانه افتتاح

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:44
شهردار منطقه ۱۰ تهران از افتتاح یک پارکینگ و پناهگاه در این منطقه پایتخت در روزهای آینده خبر داد.

اولین پارکینگ و پناهگاه تهران  در آستانه افتتاحبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهدی اخ الصنایع با بیان اینکه ساخت این مجموعه بعد از جنگ دوازده روزه آغاز شد ، گفت: این مجموعه در شرایط عادی به‌عنوان پارکینگ استفاده می‌شود و در شرایط بحرانی به پناهگاه تبدیل خواهد شد و ظرفیت چند هزار نفر را دارد.
وی همچنین افزود: تاکنون بیش از ۷۰ درصد املاک آسیب دیده در جنگ تحمیلی سوم در این منطقه بازسازی  شده اند.
شهردار منطقه ۱۰ با بیان این که اولین پروانه ساخت سیستمی ساختمان تخریب شده در پایتخت نیز  صادر شده است، گفت: اولین پروانه سیستمی در شهر تهران برای ۴ پلاک تخریب شده که به صورت تجمیعی در دو پروانه مستقل صادر شد، تقدیم مالکان شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.