آمریکا بزرگ‌ترین ناو خود را برای «تعمیرات» از منطقه خارج می‌کند

مشرق نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:44
ناو هواپیمابر «یواس‌اس جرالد آر. فورد» در روزهای آینده خاورمیانه را ترک کرده و به ویرجینیا بازمی کردد.

به گزارش مشرق، ناو هواپیمابر «یواس‌اس جرالد آر. فورد» پس از بیش از ۳۰۰ روز مأموریت، در روزهای آینده خاورمیانه را ترک کرده و به پایگاه خود در ویرجینیا بازمی‌گردد.

به گزارش آسوشیتدپرس، این ناو در جنگ علیه ایران حضور داشت و طولانی‌ترین مأموریت ناوهای هواپیمابر آمریکا در دهه‌های اخیر را ثبت کرد.

براساس گزارش‌ رسانه‌های آمریکایی، خروج ناو «فورد» به دلیل فرسودگی ناشی از مأموریت طولانی، فشار بر تجهیزات و نیاز به تعمیرات انجام می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.