دلنوشته اژه ای خطاب به رهبر شهید

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:41
محسن اژه ای نوشت: امام شهیدمان ،دل‌های مردم ایران از فغان، قرار نمی‌گیرد در دوری و فراق شما. هنوز یک دل سیر از غمتان نباریدیم.

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه با انتشار پیامی در صفحات شخصی‌اش نوشت: «امام شهیدمان، در این شب جمعه، شب زیارتی ارباب بی‌کفن، بسیار شما را یاد می‌کنیم. شما که به تعبیر خودتان از آشیانه جدا مانده بودید و حالا مقیم کوی و بام محبوب هستید.

ما را دعا کنید؛بسیار محتاج دعای شما هستیم . اکنون در اعلی‌علیین و در جوار اجداد مطهرتان، دعای شما بی‌گمان در حق ما مستجاب خواهد شد».  

وی در ادامه بیان کرده است: «دل‌های مردم ایران از فغان، قرار نمی‌گیرد در دوری و فراق شما. هنوز یک دل سیر از غمتان نباریدیم. امید که فرصت و فُسحتی پیش آید تا در رثای‌تان، خون بگرییم.

«چندین که برشمردم از ماجرای عشقت / اندوه دل نگفتم الا یک از هزاران»

ینک آنچه مایه تسلی قلوب ملت ماست، متنعم بودن به نعمت ولایت و پرچمداری خلف صالح‌تان آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه‌الله) است.»

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.