ادعای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مورد اهداف ترامپ برای ایران

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:41
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ترامپ مذاکرات رو در رو را ترجیح می‌دهد و آماده برگزاری آن است. رئیس جمهور نمایندگان خود را فقط برای بررسی یک سند به سفری ۱۸ ساعته اعزام نخواهد کرد

فرارو- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با الجزیره ادعاهای جدیدی مطرح کرده است.

به گزارش فرارو به نقل از الجزیره، او اظهار کرده: «ترامپ اهداف خود را به روشنی بیان کرده است، و آن این است که ایران نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای دست یابد.هدف اصلی ما جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.»  این در حالی است که مقامات ایران بارها در مورد این مساله که غنی کردن اورانیوم توسط ایران با هدف ساخت سلاح هسته‌ای نیست تاکید کرده‌اند.

مورگان اورتگاس در ادامه مدعی شده است: « ترامپ مذاکرات رو در رو را ترجیح می‌دهد و آماده برگزاری آن است. رئیس جمهور نمایندگان خود را فقط برای بررسی یک سند به سفری ۱۸ ساعته اعزام نخواهد کرد. ما می‌خواهیم اورانیوم غنی‌شده ایران را به دست آوریم تا از توسعه سلاح هسته‌ای توسط این کشور جلوگیری کنی»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.